Veelgestelde vragen

Overzicht

1. Wanneer kan ik mijn bestelling afhalen?
2. Hoe werkt online bestellen?
3. Waar kan ik terecht voor vragen over mijn bestelling?
4. Hoe weet ik of mijn bestelling goed is verzonden?
5. Wat moet ik doen als ik geen e-mail heb ontvangen om mijn bestelling te kunnen bevestigen?
6. Waar moet ik mijn gebak afhalen?
7. Moet ik mijn bestelling online betalen?
 

1. Wanneer kan ik mijn bestelling afhalen?

Indien u vandaag voor 10.00 uur bestelt, is uw bestelling morgen na 8.00 uur af te halen in uw Vomar Voordeelmarkt.
Bestelt u op zaterdag, dan kan uw bestelling pas op maandag na 8.00 uur worden afgehaald.

Afhaalschema*
Afhalen maandag (na 8.00 uur)/ bestellen uiterlijk zaterdag voor 10.00 uur.
Afhalen dinsdag (na 8.00 uur)/ bestellen uiterlijk maandag voor 10.00 uur.
Afhalen woensdag (na 8.00 uur)/ bestellen uiterlijk dinsdag voor 10.00 uur.
Afhalen donderdag (na 8.00 uur)/ bestellen uiterlijk woensdag voor 10.00 uur.
Afhalen vrijdag (na 8.00 uur)/ bestellen uiterlijk donderdag voor 10.00 uur.
Afhalen zaterdag (na 8.00 uur)/ bestellen uiterlijk vrijdag voor 10.00 uur.

*Let op: In bepaalde gevallen wordt er afgeweken van het standaardbestelschema zoals hierboven vermeld. Feestdagen of bijzondere evenementen kunnen hier aanleiding toe geven. In die gevallen wordt u elders op de site ge´nformeerd over het afwijkende bestelschema.

2. Hoe werkt online bestellen?

Stap 1: Uw bestelling
Kies het gebak en de hoeveelheid die u wilt bestellen

Als u klaar bent met bestellen gaat u verder met het afronden van uw bestelling. U komt hier terecht door op het winkelmandje te klikken.

Stap 2: Uw gegevens
Vul hier uw gegevens in en de gewenste afhaaldatum.
Ook dient u akkoord te gaan met de 'algemene voorwaarden'.
Vul een geldig e-mailadres in voor de bevestiging van uw bestelling.
Vul een geldig telefoonnummer in zodat Vomar Voordeelmarkt contact met u op kan nemen bij vragen.

Stap 3: Bevestig uw bestelling
Klik op bestellen en u krijgt een automatische e-mail .
In deze e-mail staat een link. Klik op de link en u komt weer op de website van de gebakservice. Nu is uw bestelling pas definitief.

U ontvangt nu een e-mail met daarop de definitieve bevestiging. Print deze mail uit en neem deze mee naar de winkel wanneer u uw bestelling op gaat halen.

3. Waar kan ik terecht voor vragen over mijn bestelling?

Bij vragen kunt u contact opnemen met de Vomar Klantenservice via http://www.vomar.nl/contact of via telefoonnummer 072-750 25 55.

4. Hoe weet ik of mijn bestelling goed is verzonden?

Als u de bestelling via de link in de e-mail heeft bevestigd en een nieuwe e-mail heeft ontvangen met als titel Bestelling bevestigd, dan is uw bestelling goed verzonden. Print deze bevestiging uit en neem deze mee wanneer u de bestelling afhaalt in de winkel.

5. Wat moet ik doen als ik geen e-mail heb ontvangen om mijn bestelling te kunnen bevestigen?

Wij raden u aan om te kijken of de e-mail niet in de map ongewenste berichten of de map SPAM terecht is gekomen. Mocht u het idee hebben dat u het e-mailbericht helemaal niet ontvangen heeft, dan kunt u altijd contact opnemen met de Vomar Klantenservice.

6. Waar moet ik mijn gebak afhalen?

U kunt uw gebak afhalen bij de brood- en banketafdeling van uw Vomar Voordeelmarkt.

7. Moet ik mijn bestelling online betalen?

Nee, u rekent uw bestelling gewoon aan de kassa af.